Pizza hut pionierem w korzystaniu z możliwości multimedialnego stołu

Dynamiczny rozwój nowoczesnych technologii sprawiły, że zaawansowane multimedia towarzyszą nam niemal w każdej dziedzinie życia. Dzięki nim posiadamy błyskawiczny dostęp do informacji, możemy dokonywać wirtualnych zakupów. Sprawdź, jak Pizza Hut wykorzystuje potencjał nowozesnego multimedialnego stołu w branży gastronomicznej.

 

Postęp technologiczny rozprzestrzenia się na coraz więcej dziedzin naszgo życia wkraczając w miejsca, w których wcześniej nawet byśmy się go nie spodziewali. Dzisiaj możemy spotkać się z sytuacjami, np. w restauracjach, gdzie kelnerki przyjmują zamówienia za pośrednictwem elektronicznych terminali lub app specjalnie przygotowanej na iPod Touch. Takie nowoczesne rozwiązanie eliminuje pomyłki z zamawianymi daniami, czy miejscami zamówienia, bowiem wszystko jest klarownie przedstawiane na monitorze.

 

Idąc krok dalej

Podąrzając za technologicznym rozwojem można pójść jeszcze dalej i umożliwić klientom wybór składu potrawy. Już teraz można dokonać tego na przykład zamawiając pizzę przez telefon, na miejscu w restauracji lub przez gastronomiczny portal. Jednak ile ma to wspólnego z wygodą? Zaczynamy od tłumaczenia zestawienia składników, potem trzeba to wszytko zapamiętać i powtórzyć szczegółowo obsłudze. A gdzie tu miejsce na zabawę i komfort?

 

Potrzeba matką wynalazku!

W tym miejscu wkracza świetny pomysł Pizza Hut, czyli jednej z największych sieci pizzeri na świecie. Można pożegnać się z kelnerką z notesikiem, usiąść wygodnie przy stole i samodzielnie wybierać najróżniejsze składniki, wielkość ciasta czy rodzaje sosów. Takie innowacyjne rozwiązanie oferuje duży stół z ekranem dotykowym oraz kilka prostych wskazań palcem.

 

Stół interaktywny w gastronomii a klient

Jest jedno ważne pytanie, czy taki system obsługi został by łatwo zaadoptowany przez klientów? W zasadzie wszytko to jest już praktycznie wykonalne i bez większych problemów realne do wprowadzenia. Jedyny problem jaki może wystąpić przy tym przedsięwzięciu, to zabezpieczenie ekranu przed niebezpiecznymi czynnikami zewnętrznymi. Oczywiste jest, że po dokonaniu zamówieniu na interaktywnym stole trzeba będzie postawić talerze, szklanki, a dodatkowo klienci będą na nim kłaść swoje akcesoria, tj. klucze czy telefony. Koszt inwestycji będzie niewysoki, hurtowy zakup wyposażenia pozwola na obniżenie ceny, a do tego jakiś mały komputer, którego ceny także są niskie, ale co naprawami po ewentualnych szkodach? To wymaga wnikliwej kalkulacji.

Jednak z pewnością wdrożenie takiego innowacyjnego systemu przyciągnęłoby wielu  klientów, co pozwoliłoby na szybki zwrot kosztów, a przecież Pizza Hut to jedena z najpopularniejszych sieci pizzerii na świecie.